Викладачам (40)

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання! Непросто вибрати конкретну комбінацію, яка найкраще підійде для умов, особливостей та обмежень закладу, класу, колективу вчителів і родинної спільноти. А для онлайнової частини змішаного навчання потрібно обирати синхронний чи асинхронний режим взаємодій. Розглянемо їхні особливості докладніше: http://osvita.ua/school/method/78950/?fbclid=IwAR2NcKKI6VeD9nEr_jGDW0IkjQgr_zKUCzwPh8JON944kuGyA09ZqBwM_Nc
Як технічно організувавти дистанційне навчання, зберегти баланс теорії і практики, різних типів завдань і при цьому захопити учнів? https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/?fbclid=IwAR3Wjrdof9fztJ6JMkD-S6KvoEKjS7gMToNb_e4dzdricjQ4vRmAp5f7FTM
    Перелік навчальних програм, платформ та ресурсів, наведених нижче, має на меті допомогти батькам, вчителям, закладам освіти полегшити навчання та забезпечити соціальну допомогу й взаємодію в періоди карантинних обмежень.        Більшість послуг є безкоштовними та використовує декілька мов. Ці рішення, як правило, мають широке охоплення, потужну базу користувачів та приклади впливу. Вони класифікуються залежно від потреб дистанційного навчання, але більшість із них пропонують функціональні можливості у кількох категоріях:   https://www.futureschool.online/post/unesco_tools/?fbclid=IwAR0i9V6g33z1HYTNg3ror0r0O-mXSdMiasEFi8-ACLpYbc1onyQC3Dc1gMU
Більше автономії, менше бюрократії!         Календарно-тематичне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Про це йдеться в Методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки України щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти в 2020/21 навчальному році: https://osvitoria.media/news/vchyteli-mozhut-sami-vyrishuvaty-yak-robyty-plany-standarty-neprypustymi-mon/?fbclid=IwAR0LwHNkIGY1BFkj9fb3hPAcUotZyosu6x9Te8t8VHqFStc0oOsLui4qRqo
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів загальної середньої освіти на 2020/2021 навчальний рік: https://www.schoollife.org.ua/shhodo-metodychnyh-rekomendatsij-pro-vykladannya-navchalnyh-predmetiv-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osvity-u-2020-2021-navchalnomu-rotsi/?fbclid=IwAR3B2OnGgBU2GEMt_mEgf916PvA9BzqJf2USvjReCLlUGxW5lOp6_pskxSY
МОН України складено перелік навчальної літератури на 2020/2021 навчальний рік: https://nus.org.ua/news/mon-vyznachylo-navchalnu-literaturu-na-nastupnyj-rik-dyvitsya-pereliky/?fbclid=IwAR1r-zlTMBDIeK92F3PYIvE3nqyLXnQZBYCgjf5Lku6RYKyhJPS6N_dmkXQ Міністерство освіти і науки склало списки рекомендованих навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для шкіл та дитсадків. Перелік подал....    
Для педагогів створили посібник з організації дистанційного навчання: http://osvita.ua/school/73444/?fbclid=IwAR2tZXr3ZQZu42AYvRIS6FTfNLCxKk5ww9iSuy1hpOpgkS2f_GM-3s6jESw
20 інтерактивних методів викладання: https://osvitanova.com.ua/posts/3286-20-interaktyvnykh-metodiv-vykladannia?fbclid=IwAR2B4RKKflefnAtguHq6Uj3dS4hJAePGNxtpw7y5JhmVVUNH-6qMnI0upVg
На допомогу в організації профорієнтаційної роботи! Профорієнтаційні буклети! 1. Лист Міністерства освіти і науки України від 23.01.2020 №1/9-42 “Щодо профорієнтації молоді” 2. Буклет для спеціалістів та спеціалісток, які допомагають молоді з професійним самовизначенням 3. Профорієнтаційний буклет для молоді
Аналітичний звіт щодо проведених обласних олімпіад з предметів «Математика» та «Фізика» серед здобувачів освіти першого курсу ЗП(ПТ)О Донецької області
Сторінка 1 із 4

MONnillcomsieneducnillnapnunillprofua bnillptoinuanillpedpressa