Турнір з настільного тенісу між освітянами та військовими у Великоновосілківському професійному ліцеї

14 квітня у Великоновосілківському професійному ліцеї Донецької області був проведений Турнір з настільного тенісу між профтехівцями ліцею та військовослужбовцями Збройних Сил України, що несуть військову службу неподалік.

У спортивній залі зібралося дуже багато вболівальників – учнів, викладачів, майстрів в/н закладу та відпочиваючих від служби військовослужбовців.

Змагання розпочалися підняттям державного прапора під звучання державного Гімну України. У Турнірі  прийняли участь дві команди: співробітників і учнів ліцею та військовослужбовців ЗС України, які показали гарну техніку володіння тенісною ракеткою та волю до перемоги.

За результатами цікавих та запальних змагань перемогу одержала команда військовослужбовців Збройних Сил України, яка отримала Головний приз – Кубок Переможця! Не зважаючи на наявність і переможеної команди освітян, організатори нагородили всіх учасників Турніру дипломами та цінними подарунками.         

Змагання закінчилися дружніми вітаннями обох команд, теплим спілкуванням та вдячністю учасників до організаторів турніру – колективу Великоновосілківського професійного ліцею під керівництвом директора закладу Миколи Малтабара. Вітаємо переможців!

Побажання від учасників Турніру всьому українському народові: «Перемоги, миру та економічного зростання нашій рідній Україні!».

 

 

 

До відома профтехосвітян!!!

 

Під ПЕТИЦІЄЮ 24323!!!!!

треба всього близько 700 підписів.

Працюємо на

вихідні з родичами та знайомими!!!!!

Вчора профтехосвіта зробила ще одну спробу, щоб вирішити конфлікт, народжений фактичною відмовою держави від цієї освітньої галузі, шляхом привернення уваги, інформуванням Верховної ради України та депутатів, що ситуація погіршується кожного дня.
http://fakty.ictv.ua/ru/index/view-media/id/130081 
Представники ПТНЗ із багатьох регіонів приїхали до Києва привернути увагу народних депутатів, що треба голосувати за подолання вето Президента на закони про фінансування профтехосвіти (3830-3 та 3831-2).
Роздали півтисячі листівок депутатам, які збирались на сесію, поспілкувались із депутатами, які прочитали листівки і вийшли до людей (Кодола О.М., Добродомов Д.Є., Мусій О.С., Матківський Б.М.). Взяли участь у ранішньому брифінгу депутатів з приводу подолання вето.http://newsvideo.su/video/3742592 
Пораділи з приводу призначення Л.Гриневич Міністром освіти і науки України, бо знаємо, що в неї слово (авторство законопроектів 3830-3 та 3831-2) та діло не розійдуться.

В регіонах працівники профтехосвіти провели єдиний день протестних дій біля районних та обласних державних адміністрацій http://nkontrol.org.ua/u-drogobichi-ta-striyu-projjshli-ma…/
http://www.zhitomir.info/news_156141.html
http://kurs.if.ua/…/u_burshtyni_na_aktsiyu_protestu_vyyshly…
http://protruskavets.org.ua/predstavnyky-proftehosvity-vys…/

Проте в цілому, проблема членів профспілок із профтехосвіти не вирішена. Тому єдиний їх цивілізований інструмент - це колективний трудовий спір та національний страйк в разі, якщо вимоги не будуть задоволені.

А тим часом триває голосування в колективах за висунення вимог до Кабінету Міністрів України та початок колективного трудового спору. 26 тисяч підписів працівників галузі для легітимного трудового спору, які профспілки зберуть в ПТНЗ - це дуже не багато, шановні панове нові урядовці! І день від дня підписів все більше, все більше і більше: тисячі людей вже підписали!

Голова профспілки будівельників України  Василь Андреєв.

15 КВІТНЯ 2016, 13:47
Комітет з питань бюджету рекомендує парламенту прийняти за основу та в цілому проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» щодо призупинення передачі майна державних професійно-технічних навчальних закладів в комунальну власність

Законопроектом №4365, який було розглянуто Комітетом 14 квітня, пропонується призупинити дії з передачі державного майна в комунальну власність до прийняття проектів законів України «Про освіту» і «Про професійну освіту».
Законопроектом пропонується виключити абзац четвертий статті 27 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (далі – Закон), згідно з яким Кабінету Міністрів України доручено забезпечити передачу з державної власності у комунальну власність відповідних установ, закладів та організацій /професійно-технічних закладів та інших навчальних закладів, які надають послуги з підготовки кваліфікованих робітників/.
Положення абзацу четвертого статті 27 Закону узгоджується з нормами абзацу першого цієї статті, відповідно до якого Уряду доручено передати до 1 січня 2016 року видатки на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних та інших навчальних закладах на фінансування з місцевих бюджетів.
Питання передачі видатків на підготовку робітничих кадрів на утримання з бюджетів міст обласного значення та обласних бюджетів унормовано Бюджетним кодексом України у частині першій статті 89, частині першій статті 90 (відповідні зміни внесено Законом України від 24.12.2015 р. № 914-VIII «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України»).
Водночас, абзацом шостим статті 27 Закону Уряду доручено за підсумками першого кварталу 2016 року провести моніторинг фінансового забезпечення професійно-технічних навчальних закладів державної форми власності за рахунок коштів обласних та міських бюджетів та у разі необхідності внести пропозицію щодо змін до бюджетного законодавства. Проте, на даний час Урядом не надана інформація щодо здійсненого моніторингу із вказаного питання та, відповідно, не внесені необхідні законодавчі пропозиції.
За наслідками розгляду Комітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді проект закону за наслідками розгляду у першому читанні прийняти за основу та в цілому як закон /після прийняття Верховною Радою України рішення щодо Пропозицій Президента України про відхилення законів України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо фінансування професійно-технічної освіти» (до реєстр.№3831-2) та «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» щодо фінансування професійно-технічної освіти» (до реєстр.№ 3830-3)/.

 

Відбулося засідання регіональної секції старших майстрів професійно-технічних навчальних закладів  Маріупольського регіонального методичного об’єднання

13 квітня 2016 року на виконання річного плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Донецькій області на базі Великоновосілківського професійного ліцею відбулося засідання регіональної секції старших майстрів професійно-технічних навчальних закладів  Маріупольського регіонального методичного об’єднання за темою: «Шляхи вдосконалення роботи старших майстрів ПТНЗ».

Роботу секції проводили методист НМЦ ПТО у Донецькій області Ніна Шкаєва та регіональний методист НМЦ ПТО у Донецькій області Маріупольського методичного об’єднання Ніна Глобіна.

Метою засідання було обговорення питань з підвищення ефективності організації роботи старшого майстра та використання раціональних підходів під час його діяльності. Окрім цього доповідачі обговорювали якість планування роботи майстрів при проведенні занять з виробничого навчання.

У ході обговорення керівник обласної секції старших майстрів ПТНЗ Донецької області Ніна Шкаєва ознайомила учасників засідання з роботою старшого майстра на КМЗ за професіями згідно ДС ПТО та з методичними рекомендаціями щодо організації поетапної атестації і державної кваліфікаційної атестації.

Після відповідей на запитання, планування подальшої взаємодії в рамках секції учасники висловили слова вдячності організаторам заходу, адміністраціям ПТНЗ Маріупольського регіонального методичного об’єднання і колективу Великоновосілківського професійного ліцею за активну участь, докладені зусилля в організації заходу та теплий прийом.

 

 

 

Дерево Миру -2016 в Гірницькому професійно-технічному училищі

15 квітня в рамках екологічного проекту «Дерево Миру -2016» в Гірницькому професійно-технічному училищі учні прийняли участь у висадженні дерев на території навчального закладу та міста.

Метою заходу: є виховання відповідального ставлення учнів до довкілля, екологічної культури, згуртованості колективу, виховання громадянина за активною життєвою позицією. 

 

П'ятниця, 15 квітня 2016 09:04

ОБЕРЕЖНО МІНИ!

ОБЕРЕЖНО МІНИ!

13 квітня 2016 року в Державному навчальному закладі «Білицький професійний ліцей» пройшла зустріч з представником 19-ого державного пожежно-рятувального загіну Головного управління ДСНС України у Донецькій області  Євгеном Бойчуком.

Учні та співробітники ліцею були ознайомлені з особливо небезпечними боєприпасами та мінами. Євген Бойчук також повідомив про правила поведінки в квартирі, у приватному секторі та на вулиці під час артобстрілів; про місця, які можна застосовувати, як сховища. У зв`язку з частими випадковими вибухами особливу увагу приділив вибухонебезпечним предметам. Розповів, як їх можна розпізнати.

Учасникам зустрічі також було запропоновано перегляд документального фільму «Дії населення під час артилерійського обстрілу».

Після перегляду відеоролику кожний учасник отримав роздатковий матеріал – брошуру «Обережно міни!».

Адміністрація ліцею та колектив співробітників і учнів висловили слова вдячності керівництву 19-ого державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області і особисто Євгенію Бойчуку за проведену актуальну змістовну бесіду.

  

Засіданні круглого столу «Сучасний урок: діалог традицій і новаторства» викладачів гуманітарних предметів ПТНЗ Артемівського методичного об’єднання

 

 

На виконання плану роботи Навчально-методичного центру ПТО у Донецькій області на 2016 рік, на базі Артемівського центру професійно-технічної освіти відбулося засідання круглого столу. У вступному слові заступника директора НМЦ ПТО Тетяна Васюхно коротко нагадала умови проведення круглого столу, спонукала викладачів до активного діалогу в пошуку істини: яким же має бути сучасний урок?

Про суть традиційних форм та методів проведення уроків гуманітарного циклу повідомила Віра Міндзяк, керівник МО викладачів української мови та літератури Артемівського регіонального методичного об’єднання, викладач Сіверського професійного ліцею і довела, що класичні методи уроку – запорука якості знань, особливо з української мови, де чітко треба знати й розуміти правила письма і мовлення.

Свою згоду з колегою щодо уроків мови висловила й Людмила Кокоза, викладач Артемівського центру ПТО, але ж все-таки вона надає перевагу інтерактивним технологіям  на  уроках  зарубіжної  літератури  як  засобу  розвитку  пізнавальної  активності  учнів. З цього ж приводу вважають, що нині уроки літератури краще проводити в інтерактивних формах і викладачі Валентина Шабля, керівник МО викладачів іноземних мов Артемівського регіонального методичного об’єднання, викладач Сіверського професійного ліцею та Ірина Рой, викладач Артемівського професійного аграрного ліцею.

Цікаву думку щодо поєднання традиційних і новаторських форм проведення сучасних уроків висловила Ольга Мороз, викладач Часів-Ярського ПТУ та Олена Компанієць, викладач Артемівського центру ПТО.

Щоб бути сучасним, потрібно постійно рухатися вперед, сміливо й активно впроваджувати в життя сучасні освітні технології, інноваційні методи та прийоми. Їх вибір залежить не тільки від індивідуальних особливостей учнів певної групи, теми й мети уроку, але й від педагогічного стилю викладача. Тому викладачеві необхідно постійно знаходитися в творчому пошуку. У своїй педагогічній діяльності на уроках української мови та літератури викладач Дзержинського професійного ліцею Олена Яценко створює дидактичні відеоматеріали,а саме:   відеодиктанти, навчаюче відео, відеодискусії, відеосюжети, літературні відеодиктанти, мультимедійні презентації з використанням відеосюжетів;  анонси наступного уроку,  буктрейлери. Така інноваційна технологія дає можливість викладачеві удосконалювати навички самостійної роботи, поліпшувати засвоєння учнями знань зі шкільного курсу української мови та літератури. За допомогою навчального відео викладач має змогу не тільки пояснити нову тему, але й проілюструвати її, використавши комп’ютерний дидактичний матеріал як наочність, що дозволяє охопити всю аудиторію.

Цікавий дидактичний матеріал у паперовому вигляді, створений власними руками та за допомогою учнів, продемонструвала Єлизавета Куницька-Рорте, викладач Артемівського центру ПТО. Використання такого матеріалу на уроках англійської мови дає змогу викладачеві активізувати увагу, поліпшити іншомовну вимову учнів.  

Стверджуючи ту чи іншу форму проведення уроків, у діалозі викладачі дійшли висновку, що необхідно зібрати позитивні факти з проведення уроків у різних формах і ще раз проаналізувати, перш ніж виносити вердикт традиційним та нетрадиційним урокам, а в листопаді-грудні підвести підсумки: яким же має бути сучасний урок.

У невимушеній, дружній атмосфері швидко сплинув час засідання круглого столу. Підсумовуючи сказане, викладачі також обговорили й проблеми, які стосуються розвантаження навчальних програм для 10-11 класів і вирішили взяти участь у їх обговоренні та внести свої пропозиції.

На адресу Навчально-методичного центру ПТО як організатора, від учасників заходу прозвучало багато вдячних слів. Також педагоги щиро подякували господарям – адміністрації Артемівського центру ПТО за створення умов і затишної атмосфери для проведення засідання круглого столу. 

 

 

 

MONnillcomsieneducnillnapnunillprofua bnillptoinuanillpedpressa